min nya kille, Huset!


 När vakna i morse och min första tanke "vad är klockan" men jag kom på jag är ju ledig i dag! Så jag låg och drog mig i sängen ett bra tag. Madde som jag bor med är också ledig så vi drog till med en rejäl frukost framför tv. Efter några timmar fick vi idén att städa huset.  Kan lova att det behövdes! Det roliga är att nu luktar vårt hus karl! Rengöringsmedlet som vi använde till golvet luktar AXE, så Madde och jag behöver inte var sin man, vi har vårt hus!

Snart ska jag åka till Branäs Afterski  & träffa gänget. Ikväll ska vi ut och festa på Bran´t natt club, löning idag så det kanske kommer mycket folk! Annars får man ta några öl till så tror man det i allfall!


Nu ska jag iväg och Handla med Madde!

Saknar er där hemma!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej darling! Va duktiga ni var som städa hela det huset:D Och det är rätt!Man behöver ingen man-tror erat "axe-doftande"rengöringsmedel luktar f*n så mycket bättre än en karl;) HAHA!

Saknar dig bruden, kommer du hem till helgen?Planer på utgång på fredag;)

Hör av dig!
Puss Mathilda

2008-01-29 @ 00:37:06
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0