ski rail

Morgen började hårt för mig och benjamin vi hade 10 barn i Nivå gul! jag hade två barn som hängde runt mina skidor samtidigt som jag plocka upp de andra som hade ramlat om kull i backen. men resten av dagen var lung, hade en lektion alpin blå! det va jäkligt kul. Jag & Benjamin sluta tidigt så vi mötte upp Rickard och åkte lite i parken, jag åkte även min först ski rail, gick inte så fort kanske he! men jag ska testa det igen! Jag & Sara ska ju bli riktiga jibbare haha! 
efter några åk tog vi varsin koppp varm choklad och snacka lite! åh vad jag tycker om skåningarna!

nu har jag lagat mat & tjejerna har fixat förfest hemma hos oss.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du kommer bli en riktig cooling som slajdar ner för
rales och hoppar och gör trix, impad;) Kör hårt men skada dig inte:P

Miss you Ancyfancy! Puss

2008-02-12 @ 12:37:27
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0