sit-ski & goa barn

Sista dagen med Emmas & mina grupper.  Jag kommer SAKNA ALLA BARNEN! Dem har varit underbara, Emma och jag har haft lika kul som barnen i backen.

Efter jobbet hade vi skidlärare träning och i dag var det inga vanliga skidor vi stod på utan vi testa på olika handikapps åkningar, sit-ski , blind åkning mm... Jag och Sara testa även att åka skidor med dubbla bindningar , så vi åkte upp och ner för backen till samman, det var så kul!! vi testa även att åka över små hopp.  Hanna hade hört oss från toppen när vi skrek och skratta!

I morgon är jag ledig, skulle åkt till Karlstad med så blir det inte istället blir det en lång sov morgon. Nu ska jag slå på filmen Fighet Club. NICE

image111


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0