onsdag

Jag är så trött& sliten! Har jobbat med minibussar/björnbussar och privat lektioner hela dagarna ut, tur att jag har min underbara praktikant Benjamin! han är som min höger hand! Det är så kul att han och dem andra skåningarna är här nu! vi gick utbildning 1&2 med dem i Idre. Det var tider det!  Nu är Sara och jag lyckliga.

I dag har vi filmat in oss på clinicen. Mitt hjärta hoppa nästan ut kroppen när vi skulle göra kortsvängar. Jag får lite presstations ångest, jag kan inte göra mer än sitt bästa så det var bara att köra hårt!


i går åkte vi skidlärare iväg på en överraskning som vi lätt räkna ut vad det skulle bli! Curling. Jag trodde det skulle suga jäkla tantsport.  Men det var så kul! vi spela matcher mot varandra och jag la till med en vinst! Det vart en sen kväll och en jobbig morgon i dag som vanligt! Men i morgon är jag ledig och så ska jag sova ut så länge det bara går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0