Branäs

Fredag

Börja dagen med grymma barn & privat lektioner, jag har börjat gilla danskarna och jag har lärt mig att förstå vad dem säger(nästan) jag behöver där i mot träna på min danska, jag har lärt mig en hel del men när man står där med en dansk skidgrupp med barn mellan 7-12 år som har svårt att förstå, och dem bara bligar snett på en när man försöker på danska & med kropp språket och dem inte förstår och åker rakt ner i backen och gör inte ett skit som jag har skatt, då suger det!  Men jag gillar dem!

Efter jobbet mötte jag upp Mathilda och träffa dem andra tjejerna och gick till After ski där vår förfest till kvällen börja, Mathilda fick i sig några glas rött för mycket men hon är lika go för det ha! När vi kom hem gick jag och Mathilda smått berusade till pizzerian och hämta tvåfamiljepizzor till vårt hus. Kvällen sluta med att vi åkte till Offpist och festa hemma hos Johan!



Lördag

Jobba i Skidskolan och efter lunch var det björnbussecupen!  Jag och Sara hade fått uppdrag att vara Branäs maskotar Björnbussan&björnbussen ! vi rocka, vi krama alla barn och sprang fram till alla ungdomar som skämdes ha!

Efter jobbet åkte jag hem hoppa in i duschen och gick över till mina goa grannar Lotta, Natalie och Jessica. Vi fixa oss till kvällen och sen drog vi vidare hem till Sara&Emma som hade förfest. Sen vart det Brant´s ! hej och hå säger jag  bara! Det sluta med efter fest hemma hos Lotta o co. Kom hem vid 5 och var helt borta!


Söndag

Vakna vid 9 och var smått berusad än! Somna om och vakna av att Lotta ringde vid 12. Gick över och åt en dunder frukost och slog på en film. Det sluta med att vi åt frukost till klockan 3 på dagen! Sen bestämde vi oss för att hyra film och handla onyttigt.  En liten promenad på det hela men det sluta i ångest när vi möter vi arbetskompis Anna som är ute och SPRINGER! Ja det var bar att gå hem och kolla på film och äta!


måndag

Ligger hemma i sängen efter en rolig dag på jobbet och formations träning med skidlärarna! Måste sova nu! en ny dag i morgon

Saknar er där hemma!

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0