blond VS brunett

Min lediga dag


Var inte uppe med tuppen 12.00 och seg som jag var orkade jag bara inte göra frukost så det blev en mat låda, jo jag vet slö.
Gick en morgon runda längst klarälven och lyssna på musik. Senare på dagen åkte jag och Emelie till Branäs och tog bara två åk i backen som var isig och fylld med gäster! vi vart inte långvariga precis så vi tog bilen hem där jag hämta upp Madde för att åka till gymmet. Vi körde hårt i 2 timmar sen åkte vi till konsum och handla mat till kvällen, tacos vart det med mys pys.
Jo vad har jag mer gjort? Jo färgat hårt, som skulle bli ljust brunt men istället vart blaskigt mörkbrunt! Så i morgon blir det att färga om håret!


Natti

Saknar mina vänner & familj ♥


image112
Klarälven

image113
klarälven


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)

2008-02-28 @ 23:49:40
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0